24 January 2013

Ciuperci cu sos de smantana

2

Ingrediente (3 portii):

- 500 de grame de ciuperci Champignon proaspete
- 200 de grame smantana
- 6 catei de usturoi pisati
- 1 canita de ulei vegetal
- sare piper boia


Mod de preparare:

Se curata si se spala ciuperciile, se separa palarioarele de picioruse. Se aseaza pe o suprafata intinsa si se condimenteaza dupa gust pe ambele parti. Intr-o tigaie intinsa, se incinge uleiul si se pragesc ciuperciile pe ambele parti. Intre timp usturoiul pisat se va amesteca impreuna cu smantana, o atingere de sare si 2 lingurite de ulei. Se servesc fierbinti si cu un apetit zdravan!




2 comments:

  1. Bun, bun :X Mie imi place sa-mi fac un sos din smantana si branza sarata, chiar astazi am facut si-am pus peste mazare :)) Acum mi-ai facut pofta de ciuperci :D

    ReplyDelete