18 October 2012

Hamburger

0

Tuturor ne apare un zambet urias pe fata cand vine vorba de un hamburger nu? Dar totodata pe unii ii inspaimanta ideea de fast-food. Ei bine eu va propun sa incercati o reteta de hamburger facut in casa care este un pic mai sanatos decat fast-food-ul. Ca sa fie cosul plin de calorii (pe mine personal nu ma sperie acest lucru) acest hamburger a fost garnisit cu o portie zdravana de cartofi prajiti.

Ingrediente:
- 400g carne de vita
- 2linguri de sos Worcester
- 1lingura de pasta de tomate
-1 ceapa medie tocata marunt
- 1 capatana medie de usturoi, pisata
- Sare si piper dupa gust
- cascaval, frunze de salata, felii de rosie si chifle (pentru servire)

Mod de preparare:

Ingredientele mai sus mentionate se amesteca, urmand a fi facute niste chiftele aplatizate, care se vor praji pe gratarul bine incins cate 4 minute pe fiecare parte. Cand am intors burgeri pe a doua parte am pus pe fiecare cate o felie de cascaval care se va topi pana cand burgerul va fi gata de servit. Asamblarea am facut-o in felul urmator: pe partea inferioara a chiflei am pus ketchup, frunza de salata, burgerul cu cascavalul in sus, rosie iar pe capacul chiflei am pus maioneza. Numai bun de
Servit fierbinte! Sper sa fie pe gustul vostru!

0 recenzii:

Post a Comment